Čína plánuje další obří LED

1. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost China New Media plánuje během letošního roku postavit další tři obří LED obrazovky. LED plochy, které mají dosahovat kolem 400 m2, mají být postaveny poblíž měst Ta-lien, Šen-jang a Tchien-ťin. Firma tak potvrzuje trend, že se venkovní plochy postupně instalují spíše v regionálních centrech nežli ve velkých městech. Na konci roku by společnost měla mít v portfoliu celkem šest LED ploch, z nichž očekává roční příjmy z reklam ve výši 4,4 mil. dolarů. Společnost kromě LED provozuje také venkovní plochy na zastávkách městské hromadné dopravy včetně metra. Mezi časté inzerenty firmy patří China Mobile, China Unicom, Coca-Cola, Ikea, PepsiCo či UPS.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.