Calvin Klein spouští kampaň. Bude především v on-line

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značka Calvin Klein uvádí na patnácti trzích, včetně České republiky, novou řadu spodního prádla „X“. Kampaň začne po celém světě koncem února, v Česku byla poprvé k vidění minulý týden na veletrhu Styl a Kabo. Calvin Klein využije tváří a těl čtyř známých osobností, dvou herců (Kellan Lutz a Mehcad Brooks) a dvou sportovců (Fernando Verdasco a Hidetoshi Nakata). Velká část komunikace se odehraje v on-line prostředí, značka bude lákat též na stránky Xmarkyourspot.com, kde umístí natočená videa a filmy o jejich vzniku. Kampaň bude nasazená i do tisku a v outdooru, v nichž bude využívat digitální prvky (např. augmented reality).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.