Britská vláda bojuje proti obezitě

17. 2. 2010 13:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Projekt Change4life, do něhož britská vláda investuje 75 milionů liber, se letos zaměří na muže ve věku 45 – 60 let. V této sledované skupině totiž trpí nadváhou až 69% Britů. Kampaň Change4life bude probíhat v televizi, outdooru i na internetu. Jejím cílem je veřejnost přimět k aktivnímu životnímu stylu. Obézní lidé budou informování o následcích přejídání a konzumace alkoholických nápojů. Britská vláda projekt Change4life zahájila již v loňském roce. V počáteční fázi se zaměřil na dětskou obezitu.

 

 


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.