BMW vybírá mediálku

8. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

O2 a Air Bank prohlubují spolupráci s platformou Unity

Věrnostní platforma Unity navazuje na dřívější spolupráci O2 a Air Bank, do budoucna se přidají další společnosti ze skupiny PPF.

Reklama
SDG

Rozpočet na nákup a plánování médií ve Velké Británii se rozhodla prověřit společnost BMW. Mělo by se tak stát po skončení kreativního tendru. Velikost mediálního rozpočtu dosahuje 16 mil. liber. Pro BMW v současnosti pracuje agentura Vizeum z komunikační skupiny Aegis.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.