BigMedia vytvořila kampaně s elektromotorem

8. 2. 2010 12:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

   Společnost BigMedia, která je průkopníkem nových technologií u venkovních ploch (pořádá pravidelně akci Creative Outdoor), zajistila v únoru vícero kampaní, u nichž pro zvýraznění efektu použila elektromotor.

   Ve spolupráci s agenturu MEC vytvořila kampaň pro klienta Nescafé, která využívá motivu otáčející se gramofonové desky poháněné elektromotorem a 3D modelu gramofonové přenosky. Průměr otáčející se gramofonové desky je 2 metry. Realizace je k vidění ve městech Praha, Brno, Plzeň a Ostrava.

   Spolu s agenturou Starcom zároveň BigMedia připravila pro GE Money Bank, partnera českého olympijského týmu, pohyblivou postavu Martiny Sáblíkové v nadživotní velikosti a umístila ji na double-bigboardu u Barrandovského mostu v Praze. Také zde je bruslící postava je poháněna elektromotorem. Výška bruslící postavy dosahuje 6,4 metru.

 

 

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.