Beck’s škrtl 50 % médií

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Mezi největší zadavatele reklamy do klasických médií patřily v minulém roce pivovary Krombacher (48 mil. eur) a Bitburger (38 mil. eur). Vyplývá to z výzkumu Nielsen Media Research. U prémiové značky Beck’s, která patří koncernu InBev, došlo přitom k poklesu investic z 26 na 13 milionů eur. Podle mluvčího koncernu ale Beck škrty v mediálních výdajích kompenzoval v oblasti PR a eventů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.