At Media prodává Óčko na GRP

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od dubna začne mediální zastoupení At Media prodávat reklamu u svého nového mandanta, hudební televize Óčko, na garantované kampaně. Již v březnu bude televize součástí denních dat v rámci elektronického výzkumu sledovanosti. Hlavní prodejní cílovou skupinou budou mladí diváci ve věku od 15 do 34 let. Reklamní zadavatelé si můžou vybrat reklamu na Óčku samostatně, nebo jako součást balíčků s dalšími tematickými stanicemi At Medie, jichž je celkem 20. Obchod Óčka vedl do prosince Jiří Pomezný, nyní zůstává v televizi pouze malý tým pro přímé klienty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.