Společnost ARBOinteractive, která zajišťuje prodej a správu internetového reklamního prostoru pro mediální agentury a velké klienty v Česku a v Polsku, má nové vedení. Dosavadního ředitele a jednatele společnosti Tomáše Jankůje, který k dnešnímu dni rezignoval ze své funkce, dočasně nahradí Maciej Mincer z Polska. Hlavním úkolem nového šéfa bude pokračování v rozšiřování obchodních aktivit a výběr vhodného nástupce, oznámila dnes firma v tiskové zprávě.
Dodala, že změna ve vedení nijak neovlivní spolupráci s obchodními partnery. „Rádi bychom svým klientům nabídli širší možnosti komunikace a služeb,“ uvedl Mincer.
Jankůj převezme pozici poradce v holdingu ARBOmedia. „Během deseti let působení v ARBOinteractive zažila společnost významný růst, stala se autonomní v rámci holdingu. V loňském roce spustila dvě nové sítě V2media a Behavia a na začátku roku uzavřela strategické partnerství s Facebookem. Završením této etapy se vytvořila příležitost předat výkonné řízení společnosti novému kandidátovi a více se věnovat rozvoji dlouhodobých aktiv holdingu,“ uvedl Jankůj.
ARBOinteractive byla do poloviny září 2008 součástí společnosti ARBOmedia. Tehdy se jejím novým majitelem stala švýcarská společnost Goldbach Media Group, která patří k významnějším subjektům evropského mediálního trhu. V současné době je Goldbach Media aktivní v Německu, Švýcarku, Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku a díky akvizici interaktivních oddělení ARBOmedia AG (ARBOinteractive) rozšířila pole působnosti na Polsko, Českou republiku a Rumunsko.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?