Aerolinky vylepšují první třídu

17. 2. 2010 08:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letecké společnosti investují do luxusu. Redesignují a posilují komunikaci kabin první třídy. Aerolinky British Airways spustily kampaň s heslem "klasický design a střízlivý luxus.“ Projekt probíhá on-line. Komunikuje přitom nové benefity jako například velký osobní šatník, psací stůl, větší sedadla nebo 15palcovou obrazovku. S podobnými novinkami ale přichází také Singapore Airlines, které v roce 2008 získaly titul nejlepší letecká společnost světa. První letouny s vylepšenými kabinami představí na konci února. Kampaň má heslo "luxusnější, než si vůbec dovedete představit.“
Na nové pohodlí na svých stránkách a prostřednictvím bannerů zve také švýcarská společnost Swiss Air. První letadla s luxusnějšími kabinami vyslala už v září minulého roku, do roku 2011 je chce zavést ve všech svých letounech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.