Většina Čechů, přesně 55,5 procenta, využívá jako hlavní zdroj informací televizi. Lidé se v médiích zajímají především o zprávy z domova, ze zahraničí a ze svého regionu. Vyplývá to z průzkumu agentury Median.
Stále více se prosazující internet obsadil druhou příčku, jako hlavní zdroj ho využívají téměř dvě pětiny Čechů (38 procent). Důvěryhodnost si zachovávají noviny, které preferuje 30 procent Čechů. Rádio jako hlavní zdroj informací využívá 22,5 procenta lidí a časopisy 20,7 procenta respondentů.
Výzkum ukázal, že se lidé zajímají především o zprávy, a to z ČR, zahraničí i regionální události. Zajímají se také o zábavu i hudbu. Top 15 uzavírá móda, oblečení a péče o vzhled. Těsně před nimi se umístily skandály, aféry, život slavných lidí a cestování a dovolená.
Průzkumu Median, MML-TGI se během loňského dubna až do poloviny září zúčastnilo 7377 obyvatel ČR ve věku 12 až 79 let. Dotazovaní byli vybíráni metodou náhodného stratifikovaného výběru.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?