Praha chystá mediální kampaň na podporu sportu

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Praha chystá další mediální kampaň, tentokrát má zviditelnit aktivity na podporu sportu. Informoval o tom server Aktuálně.cz. Jde už o druhou takovou kampaň, loni před plánovanými volbami spustil pražský primátor Pavel Bém projekt čisté a zelené Prahy. Podle serveru mají oba projekty shodné rysy s kritizovaným projektem opencard.
Bém kampaň údajně zdůvodňuje tím, že novináři neinformují dostatečně o tom, co hlavní město pro Pražany dělá. Na oba projekty šlo podle serveru loni do půl miliardy korun a s podobnou sumou se počítá i letos.
Kampaň na podporu nového projektu Praha sportovní startuje v těchto dnech. Dosud propagovala týden sportu zdarma v období po vánočních svátcích, má svůj web a logo. „To není politická kampaň, ale věcné informování o tom, co Praha pro své obyvatele dělá,“ cituje server primátora. Na pražské radnici ale o projektu údajně ví jen málokdo, jeho náplň je podle serveru nejasná.
„Projekt Praha sportovní je pouze pojmenováním aktivit a činností, které se každoročně realizují. Loni bylo na tyto činnosti vyčleněno cca 260 milionů korun. Letos bude vyčleněna suma cca 250 milionů,“ cituje Aktuálně.cz šéfa PR oddělení pražské radnice Aleše Koutného.
O Prahu sportovní se také zajímají stejní lidé, kteří se starají o čistou a zelenou Prahu. Webové stránky projektu si loni zaregistroval právě Koutný, v té době byl ještě spolumajitelem společnosti Multima Group, která propagovala čistou a zelenou Prahu. Podle Koutného ale nový projekt připravuje magistrát ve vlastní režii.
Metropole podle serveru už vypsala tendr na medializaci Prahy sportovní, kampaň chce opět svěřit externí firmě. Vítěze asi dvoumilionové zakázky město zatím nezveřejnilo. Další dva miliony už Praha podle serveru zaplatila za informační brožurky mapující například pražské cyklostezky či místa v Praze vhodná pro jezdectví nebo bruslení.
Podle zjištění auditu, který prověřoval opencard, utratilo město a pražský dopravní podnik příliš peněz na reklamu. Dělily také velké zakázky na menší, aby se vyhnuly výběrovým řízením, nebo si najímaly externí poradce, kteří projekt řídili. Podle serveru pokračuje Praha v tomto trendu dál, příkladem jsou právě zmiňované projekty.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.