Obchodům Sportisimo loni vzrostly tržby na 1,8 miliardy korun

29. 1. 2010 08:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sportovním obchodům Sportisimo loni vzrostly tržby bez započtení daně z přidané hodnoty meziročně o 30 procent na rekordních 1,8 miliardy korun. Informovalo o tom vedení společnosti Sportisimo, která v Česku provozuje 55 prodejen a internetový obchod se sportovním zbožím.
„Vyšší prodej byl dosažen především díky intenzivnímu růstu, tedy nárůstu tržeb na srovnatelných prodejnách,“ uvedlo vedení Sportisima v tiskové zprávě zaslané ČTK. Stoprocentním vlastníkem Sportisima je společnost LV Global, za kterou stojí dvojice vietnamských podnikatelů.
Výdaje tuzemských domácností za sportovní aktivity v posledních letech rostou. Češi přitom podle odborníků nakupují sportovní oblečení a vybavení hlavně ve specializovaných sportovních prodejnách, které preferuje 80 procent lidí. Prodej sportovních potřeb se v ČR proto postupně koncentruje do řetězců specializovaných prodejen.
Mezi hlavní hráče na českém trhu patří kromě Sportisima sítě sportovních obchodů Gigasport, Hervis, Intersport či Lifestyle Sports. Konkurence v tuzemském maloobchodu se sportovním zbožím je stále tvrdší, jelikož na místní trh vstupují noví silní zahraniční obchodníci. Do Česka se nyní chystá francouzský Decathlon, který provozuje největší síť obchodů se sportovním zbožím v Evropě. První tuzemskou velkoplošnou prodejnu plánuje Decathlon otevřít letos v Liberci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.