Aviva vybrala globální mediální agenturu

29. 1. 2010 09:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Pátá největší pojišťovací skupina na světě Aviva oznámila, že bude globálně spolupracovat s agenturou ZenithOptimedia. Ta bude pro Avivu zajišťovat plánování a nákup médií, včetně digitálních. Jmenování agentury předcházela pečlivá analýza a výběr dodavatelů mediálních služeb. Výběr globální agentury napomůže maximálně zefektivnit investice do médií na celém světě a využít jednotnější komunikace. To vše při značné úspoře nákladů.
Amanda Mackenzie, marketingová ředitelka světové Aviva group řekla: „Vytvořili jsme jednu celosvětovou značku, což byl důležitý krok pro transformaci. Nyní je na čase přikročit ke sjednocení mediálních služeb. Plně integrovaný, strategický přístup k médiím pomůže získat naší značce globálně ještě silnější pozici. Kromě špičkové nabídky v oblasti nákupu médií a celosvětové působnosti nás ZenithOptimedia zaujala svým pochopením hodnot značky, a proto se už velice těšíme na budování globální spolupráce s touto agenturou.

-zem-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení