Posila v Market Gap

14. 12. 2009 08:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V prosinci letošního roku nastoupil na nově vzniklou pozici Sales Director do konzultační a výzkumné agentury Market Gap Petr Gajdušek. Přichází sem z agentury Faktum Invenio, v níž pracoval na pozici Project Managera finančních výzkumů. Do roku 2007 působil v společnosti GfK Praha, kde od roku 2004 vedl tým Finančního výzkumu. Petr Gajdušek byl během posledních patnácti let zodpovědný za realizaci více než 250 kvantitativních i kvalitativních výzkumných projektů.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.