Newton Media zahájila nonstop monitoring internetu

11. 12. 2009 09:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost NEWTON Media představila nový produkt – NEWTON News – online monitoring internet, který zajišťuje průběžné sledovaní internetu 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V internetovém sledování jsou zařazeny desítky zemí a jejich seznam se stále rozšiřuje. Monitorováno je v současnosti  35 zemí. Hlavní výhodou NEWTON News je široké geografické pokrytí, vysoká rychlost doručení dat a možnost zařazení vlastních zdrojů. Distribuce se provádí formou samostatné webové aplikace, každý uživatel si může monitoring přizpůsobit vlastním potřebám a požadavkům.

KOMERČNÍ PREZENTACE

Při výběru služby či produktu je důležité, k čemu se budou výstupy z médií používat, jak se s nimi bude dále pracovat. Ke sledování firmy, jejiho managemtu či konkurence je vhodný Media monitoring, který má různé formy výstupu. Ideálním řešením je Internet media monitoring, monitoring médií poskytovaný prostřednictvím webového rozhraní. Pro zasílání dat e-mailem doporučujeme Media monitoring document, k analytické práci je vhodný Media monitoring software. Pokud si chce uživatel  sám a rychle vyhledávat důležité informace on-line, může využít rozsáhlou databázi mediálních zpráv – Mediasearch.

Klientům, kteří se zajímají o to, proč se některé informace objevují v médiích, jak často a s jakým zabarvením, jak působí oni nebo jejich konkurent na veřejnost, je určena mediální analýza. Mediální analýza nabízí kvantitativní i kvalitativní grafické a statistické výstupy usnadňující strategické rozhodování.

Souhrn toho nejpodstatnějšího k tématu poskytnou individuální a oborové výběry.

NEWTON Media, a.s. je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. Obsah periodik získává z jednotlivých médií přímo od redakcí a vydavatelů na smluvním základě a zpracovává jej na jednotnou platformu – archiv. Tento mediální archiv obsahuje vice než 59 mil. článků v plném znění. Společnost poskytuje klasický monitoring (elektronická výstřižková služba), mediální analýzy, oborové výběry, zprávy včasného varování a další služby.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.