Globus

7. 12. 2009 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Londýn

Coca-Cola hledá dodavatele služeb v oblasti CSR. Oslovila již několik evropských agentur zabývajících se on-line CSR. Úkolem agentury bude podporovat značku v již běžícím projektu "Live positively" zaměřeném na obaly a recyklaci.

HSBC vyměnila partnera v oblasti finančního PR, po třech letech tak Maitland střídá agentura FD. HSBC přistoupila k revizi komunikačních agentur v prosinci minulého roku s cílem unifikovat globální korporátní a finanční PR. Nedávno vyměnila také poskytovatele public affairs servisu – Quiller Consultants za Burson-Marsteller.

Výrobce jogurtů Müller vypsal ve Velké Británii tendr na zakázky, které dosud měla TBWA/London. Stalo se tak krátce poté, co rezignoval šéf agentury Matt Shepherd-Smith. Odešel kvůli ztrátě čerstvého klienta Skype, jenž zjistil, že agentura pracuje i pro jeho konkurenci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.