Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Německé mediální koncerny sice ještě nepočítají s tím, že by jim příští rok nějak zásadně rostly příjmy, ale zároveň už také nechtějí být v defenzivě. S tímto zásadním zjištěním přišel nedávno odborný týdeník Horizont, který provedl výzkum mezi řediteli německých mediálních koncernů. Většina z nich se shodla, že zatímco letošní rok věnovala racionalizaci procesů a reorganizaci chodu, tak příští rok je již čas vyrazit na trh s novými projekty. Největší boom se podle stejného výzkumu očekává, pro někoho možná překvapivě, na časopiseckém a novinovém trhu. Teprve za ním následuje on-line. I když je nutné poznamenat, že řada ředitelů zdůrazňuje multimediálnost nových projektů, takže je vlastně těžké určit, který z projektů patří kam. Nicméně to, co je opravdu zajímavé, je to, jak ostře kontrastují výsledky německého výzkumu s českým prostředím. Jakkoliv je sice čas vánočních večírků a lidé se na nich tváří patřičně sebevědomě, tak si nelze nevšimnout jedné věci. Zatímco řada ředitelů tuzemských mediálních koncernů si evidentně oddechla, že přežila letošní rok, a s notnými obavami hledí do příštího roku, tak v Německu se již řeší něco poněkud jiného – budoucnost a vývoj. Nevím do jaké míry je to národní rys, nicméně nelze si nevšimnout, že zatímco český management řeší příští půlrok, tak v zahraničí se řeší již rok 2011. Logicky. Jakkoliv lze čekat, že krize ještě není zdaleka za námi, tak jedno je jisté, nic netrvá nekonečně. Německé mediální koncerny jen říkají, že svému oboru věří a chtějí být co nejlépe připravené na dobu, až se investice do reklamy opět zvýší. České mediální koncerny svým cudným mlčením, například Mafra, dodnes ani nepřiznala, že redukovala počet svých zaměstnanců, jen dávají najevo, že vlastně ani neví, co se okolo nich děje a jak na to reagovat. Tento postoj byl možná pochopitelný loni, letos je již jen divný. Zahraniční vydavatelé přiznávali nejen propouštění, ale i reorganizace svých redakcí a koneckonců i celé vydavatelské práce. Podle mého to dělali ze dvou důvodů, za prvé věděli, že příští rok už není kde šetřit a za druhé, pro investory zní lépe, že něco děláte, než to, že jen čekáte na zázrak.
Daniel Köppl, šéfredaktor
Investorům a zadavatelům většinou zní lépe to, že něco děláte, než to, že jen čekáte na zázrak.
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.