AmEx následuje Tesco

7. 12. 2009 08:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

American Express začne po vzoru Tesca prodávat zákaznická data ze své databáze. Nově vytvořená divize bude analyzovat data plynoucí z útrat držitelů karet. Výrobce karet už nabízí databázi svým partnerům, podle nového modelu ale AmEx poskytne data komukoliv, kdo za ně bude ochoten zaplatit. Model založený na analýze transakcí by měl pomoci zadavatelům s identifikací trendů. Společnosti by na základě dat mohly upravovat marketing, reklamní strategii a řízení vztahů se zákazníky.

-mas-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.