Výstaviště Brno za rok znovu spojí veletrhy sportu a elektroniky

9. 11. 2009 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na brněnském výstavišti se sportovní veletrhy příští rok znova uskuteční zároveň s veletrhy spotřební elektroniky a digitální zábavy. Pořádající firma Veletrhy Brno má za to, že pořádání akcí ve stejném termínu, které letos naplánovala poprvé, se osvědčilo. Přišlo na ně 58 000 návštěvníků, zveřejnilo výstaviště v předběžné závěrečné zprávě. Samotné sportovní veletrhy loni navštívilo 45 000 lidí.
Podle Kristýny Šnajdrové z Veletrhů Brno přitahují obě skupiny veletrhů – jak ty sportovní, tak ty s elektronikou a počítačovými hrami – podobnou kategorii lidí. „Mladí lidé většinou sportují, přitom si také rádi zahrají hru na počítači nebo pustí domácí kino,“ popsala.
Se sportovním vybavením, oblečením, loděmi, karavany a souvisejícími službami přijelo do Brna 447 vystavovatelů z 19 zemí. Na veletrzích elektroniky, digitální zábavy a fotografické výstavě Interkamera vystavovalo 67 subjektů.
Na výstavišti se uskutečnila řada soutěží, například v co nejrychlejším psaní textových zpráv i v tanci na podložkách. Mezinárodní porota také vybírala nejlepší exponát. Nejlepším českým jízdním kolem se stal silniční model 6iX brněnské společnosti Pell’s. Firma v soutěži Bike Brno Prestige vyhrála i loni.
Vystavovatelé připravili také řadu atrakcí pro veřejnost. Lidé si mohli vyzkoušet práci ve fotografickém ateliéru, vylézt na horolezeckou stěnu, vyšplhat se pomocí maček a cepínu po kmeni stromu, přejít pod stropem jednoho z pavilonů po laně i vyzkoušet nepromokavost sportovního oblečení a bot pod sprchou a v bazénu jednoho ze stánků. Část jich i nakupovala – prodejci nabízeli hlavně oblečení se slevami.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.