Výkon TV se v říjnu snížil o 9 %

16. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Juraj Gerbery

V říjnu se snížil reklamní výkon všech čtyř hlavních televizních kanálů. Klíčové televize dodaly reklamním zadavatelům 107 reklamních gross rating point (GRP), což je meziročně o 9 % méně. V září došlo k poklesu TV trhu o 8 %, v srpnu o 16 % a v červenci o 6 %. Televize Nova (prodává reklamu na cílovou skupinu 15-54 let) snížila v říjnu dodávku GRP meziročně o 5 %. Hůře na tom byly Česká televize (ČT1 a ČT2) a TV Prima, které poklesly shodně o 15 %. ČT dodala zadavatelům 6 tis. a Prima 34 tis. reklamních GRP. V případě ČT nedošlo meziročně k snížení podílu na reklamních GRP, který i letos v říjnu představoval 6 %. Prima ovšem poklesla, měla 32% na reklamních GRP. Nova stoupla na 63 % a je tak vůdčím subjektem TV trhu. Televize opatrně připouštějí, že závěr roku bude v oblasti inzerce příznivější.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.