Visa zve na OH do Vancouveru

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace Visa Europe spustila reklamní kampaň s cílem zvýšit zájem o bezhotovostní platby. Kampaň s tematikou zimních olympijských her ve Vancouveru využívá TV, internetu, rádia a nákupních vozíků v obchodech. Je podpořena i BTL materiály (reklamní prospekty, plakáty, vzkazy na bankomatech). Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž o zájezd na olympijské hry, Visa je dlouhodobým partnerem olympijských her.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.