Asociace Visa Europe spustila reklamní kampaň s cílem zvýšit zájem o bezhotovostní platby. Kampaň s tematikou zimních olympijských her ve Vancouveru využívá TV, internetu, rádia a nákupních vozíků v obchodech. Je podpořena i BTL materiály (reklamní prospekty, plakáty, vzkazy na bankomatech). Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž o zájezd na olympijské hry, Visa je dlouhodobým partnerem olympijských her.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.