V Eurobestu 35 prací z Česka

23. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Mezi čtyřmi tisícovkami reklam z 35 zemí bude soupeřit o ceny na festivalu Eurobest, který se uskuteční tento týden v Amsterodamu, i 34 prací z České republiky. Přihlásilo je však jen pět agentur – nejvíc prací poslaly Young & Rubicam (16), Mark/BBDO (9) a Euro RSCG (5), po jedné pak Kaspen/Jung von Matt a McCann Erickson. Ze zadavatelů bude nejvíckrát soutěžit Egis s kampaní pro desinfekce Betadine (od YR), Direct Pojišťovna a Wrigley (obě kampaně od Mark/ BBDO). Nejvíce přihlášených českých reklam je v kategorii TV (11), po pěti pak v kategoriích tisk a média. Nejvíce přihlášek poslaly agentury z Německa (802) a Francie (521). Česká republika bude mít letos zástupce i v porotě, bude jím Eda Kauba, kreativní ředitel Euro RSCG.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení