Mezi čtyřmi tisícovkami reklam z 35 zemí bude soupeřit o ceny na festivalu Eurobest, který se uskuteční tento týden v Amsterodamu, i 34 prací z České republiky. Přihlásilo je však jen pět agentur – nejvíc prací poslaly Young & Rubicam (16), Mark/BBDO (9) a Euro RSCG (5), po jedné pak Kaspen/Jung von Matt a McCann Erickson. Ze zadavatelů bude nejvíckrát soutěžit Egis s kampaní pro desinfekce Betadine (od YR), Direct Pojišťovna a Wrigley (obě kampaně od Mark/ BBDO). Nejvíce přihlášených českých reklam je v kategorii TV (11), po pěti pak v kategoriích tisk a média. Nejvíce přihlášek poslaly agentury z Německa (802) a Francie (521). Česká republika bude mít letos zástupce i v porotě, bude jím Eda Kauba, kreativní ředitel Euro RSCG.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?