USA je na claimy přísnější

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kellogg minulý týden v USA musel přerušit výrobu druhu lupínků, které mají podle nové reklamy posilovat dětskou imunitu. Podle úřadů výrobce tak zneužil epidemie H1N1. Kellogg chce ale dál komunikovat výživová tvrzení u svých produktů a vystavuje se tak riziku dalších postihů. Upravit tvrzení o podpoře imunity bude muset i Dannon (mimo USA Danone). Soud v Los Angeles vloni rozhodl, že zdravotní tvrzení, jež u svých probiotik používá, jsou zavádějící. Nyní bude Dannon muset dát 100 dolarů každému, kdo si koupil produkty Activia, Activia Lite či DanActive, celkem zaplatí 35 milionů dolarů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.