TNT zvýhodněná stávkou

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nizozemská skupina TNT, největší rival Královské pošty, profituje kvůli stávce v Royal Mail (RM) v rámci svých kurýrních služeb. Poštovní zakázky ovšem z důvodu stávky klesají. Z krátkodobého hlediska stávka působí problémy, v dlouhodobém horizontu může ovšem konkurentům RM pomoci. RM už například ztratila zakázku za 8 milionů liber pro Skotský parlament. O stávce v RM se mluví od tohoto léta. Zaměstnanci Královské pošty protestují proti špatným platebním i pracovním podmínkám a modernizačním opatřením v rámci společnosti.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.