Společnost

16. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vyhlášení soutěže Effie 2009 | Hotel Orea Pyramida

Pro první zlatou Effie si na pódium přišli zástupci agentury Mark/BBDO. Objevili se na něm ještě třikrát (získali tři zlaté Effie a jednu bronzovou). Poprvé díky práci na kampani Müller, tu chuť prostě mülluju. Zleva stojí Václav Naiman, ředitel Müller ČR, Vladimíra Korbelová, brand directorka Mark/BBDO, Milan Janda, marketing manager Müller ČR, a Leon Sverdlin, kreativní ředitel Mark/BBDO.

Stříbrnou Effie v kategorii Finanční služby za kampaň Poplatkové prázdniny Home Creditu přebírali od Petra Havlíčka, prezidenta AKA, Lukáš Fiala,client services director Mather Communications, a Dalibor Komárek, manažer marketingové komunikace Home Creditu.

Zlatou Effie za kampaň na Microsoft Office pro malé firmy v kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby přebírá za agenturu Wunderman Lenka Lipenská, account supervisor, a Jan Egem, client service director, za Microsoft pak Lenka Filipovičová, marcom specialist.

AKA udělila čtvrtý titul Admana Evženu Hartovi (vpravo). Cenu převzal za přítomnosti svých kolegů ze síně slávy a reklamního odpočinku Jiřího Mikeše (vlevo) a Josefa Havelky.

Po vyhlášení se mimo jiné potkali i bronzem ocenění zakladatelé Konektoru Petr Rydl a Martin Charvát s Leonem Sverdlinem z Mark/BBDO.

 

Představení kolekce jaro/léto 2010 značky F&F | Výstaviště

Lenka Komínková, PR manažerka Cherokee a F&F, se svojí kolegyní Kateřinou Modrou, ředitelkou marketingu a komunikace značky F&F pro region CEE.

Přehlídky se účastnily také Marcus Willox, výkonný ředitel reklamní agentury Warl London, a Paul Andrews z týmu značky F&F.

 

Svatomartinské Kuře | WinesHome, Praha

Na ochutnávku Svatomartinských vín pozvala partnery projektu Pomozte dětem Česká televize. Setkali se zde i zástupce stávajícího a budoucího generálního partnera projektu Petr Motýl ze Schneider Electric a jednatelé Českého tepla Václav Viaček a Petr Turek.

V charitativní aukci se snažili uspět také zástupci Raiffeisen Bank – člen představenstva Jan Kubín a ředitel komunikace Jakub Puchalský.

 

Vánoční kuchyně Centrum Holdings | Hotel Jalta

Petr Melničuk z Initiative Media a Michal Fejk z Isobaru.

Vedle barmana Tomáš Žlůva z mediální agentury Mindshare.

 

Czech Internet Forum 2009 | Konferenční centrum City, Praha

Šéf internetu CET 21 Daniel Grunt a výkonný ředitel Seznamu Pavel Zima.

Šéfka Google.cz Taťána le Moigne, ředitel Centrum Holdings Pavel Mucha a Daniel Dočekal z Proximity Prague.

Provozní ředitel Seznamu Michal Feix se svým šéfem Pavlem Zimou naslouchají zakladateli Yandex.ru A. Volozhovi.

Tomáš Jindříšek z Ogilvy Interactive a Taťána le Moigne, country business managerka Google.cz.

 

Vyhlášení TOP Filantrop 2009 | Palác Žofín

Cenu Top Filantrop předal Luděk Kraus ze společnosti Plzeňský Prazdroj Bohdaně Horáčkové, ředitelce útvaru komunikace Skupiny ČEZ.

Cenu Top Filantrop 2009 za Věnování největší části zisku si z rukou Milana Medka z pojišťovny Kooperativa převzal Otakar Hora z KPMG Česká republika.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.