Sazka vypsala tendr na kreativní řešení plánované reklamní kampaně pro jednu ze svých číselných loterií. „Jedná se o novinku, kterou představíme v příštím roce,“ říká Zdeněk Zikmund, tiskový mluvčí Sazky. Do tendru pozvala cca 15 subjektů. „Vedle agentur a kreativních shopů jsme se obrátili i naněkteré jednotlivce jako režiséry nebo copywritery,“ doplňuje Zdeněk Zikmund. Vítěz tendruby měl být znám do konce roku.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.