Sazka opět poptává na trhu kreativní nápady

30. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sazka vypsala tendr na kreativní řešení plánované reklamní kampaně pro jednu ze svých číselných loterií. „Jedná se o novinku, kterou představíme v příštím roce,“ říká Zdeněk Zikmund, tiskový mluvčí Sazky. Do tendru pozvala cca 15 subjektů. „Vedle agentur a kreativních shopů jsme se obrátili i naněkteré jednotlivce jako režiséry nebo copywritery,“ doplňuje Zdeněk Zikmund. Vítěz tendruby měl být znám do konce roku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.