Personálie

2. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jan Krob, výkonný ředitel pro obchod, ČSOB Leasing

Členem představenstva a výkonným ředitelem pro obchod největší české leasingové společnosti, ČSOB Leasing, se k 1. 1. 2010 stane Jan Krob. Jeho cílem je upevnění pozice na leasingovém trhu a propojení obchodního potenciálu ČSOB a ČSOB Leasing. Jan Krob do společnosti přechází z mateřské ČSOB, kde od roku 1999 zastával pozici ředitele regionální pobočky pro korporátní klientelu v Praze. Svoji profesní dráhu v bankovnictví zahájil v Poštovní bance, odkud počátkem roku 1993 přešel do ČSOB. Ve své nové pozici nahradí Radana Šantoru, který ze společnosti odešel v červnu tohoto roku.

Will Schofield, vedoucí partner služeb Poradenství pro lidské zdroje, PricewaterhouseCoopers

Branislav Hunčík, ředitel oddělení Poradenství pro lidské zdroje, PricewaterhouseCoopers

Will Schofield se stal vedoucím partnerem služeb Poradenství pro lidské zdroje PricewaterhouseCoopers v České republice. Ponechává si přitom pozici vedoucího těchto služeb pro region střední a východní Evropy. Branislav Hunčík byl jmenován ředitelem oddělení Poradenství pro lidské zdroje PricewaterhouseCoopers pro Českou a Slovenskou republiku. Will Schofield získal své zkušenosti během téměř 20leté práce pro PricewaterhouseCoopers v mnoha zemích, včetně Velké Británie, Austrálie a Ruska. Branislav Hunčík nastoupil do společnosti PricewaterhouseCoopers v roce 2003. Předtím pracoval v mediálním a energetickém sektoru na interních pozicích jako HR asistent a poté HR manažer.

Martin Uhlíř, internet sales director, Sanoma magazines Praha

Martin Uhlíř nastoupil jako internet sales director do divize Online Operations vydavatelství Sanoma Magazines Praha. Je zodpovědný za řízení týmu obchodníků, plnění obchodních cílů a koordinaci spolupráce s ostatními odděleními společnosti. Před tím působil více než 5 let v obchodním oddělení společnosti Centrum Holdings.

Petr Kohout, CEO, SG Viet Finance

Petr Kohout, ředitel pro finance a provoz společnosti ESSOX, odchází v rámci skupiny Société Générale řídit na pozici CEO aktivity vietnamské společnosti SG Viet Finance. Zaměření vietnamské společnosti je podobné domácím aktivitám ESSOX – poskytování spotřebitelského financování pro retailové zákazníky.

Do vedení ESSOX přišel Petr Kohout v roce 2005 z pozice senior managera poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers ČR. V letech 1996 až 2000 získával první pracovní zkušenosti v pražské pobočce banky Société Générale.

Jan Kubát, acount manager, Heretic PR

Jan Kubát se stal od října novou posilou agentury Heretic Public Relation. Předtím pracoval jako PR manažer v Euro RSCG PR s užší specializací na FMCG a korporátní komunikaci. V PR se pohybuje více než 4 roky a své zkušenosti získal především díky práci pro klienty Zátiší Group, Anecoop či Tipsport. V Heretic PR se bude podílet na přípravě a realizaci komunikačních strategií nových klientů a Media Relations.

Štěpán Vrána, junior acount manager, MARCO/BBN

Lenka Sehnalová, junior acount managerka, MARCO/BBN

Pražská kancelář komunikační agentury MARCO/BBN posílila svůj tým o dva nové členy na pozici junior account managera. Hlavní pracovní náplní Štěpána Vrány bude koordinace věrnostního programu Driver’s Club společnosti LeasePlan a akvizice nových klientů. Další posilou pražské pobočky je Lenka Sehnalová, která bude mít na starosti podporu kampaně pro neziskovou organizaci.

Jakub Kočí, junior strategic planner, Ogilvy Group

Strategickou jednotku Ogilvy Group posílil od poloviny října Jakub Kočí. Nastoupil na pozici junior strategic planner.

Magdaléna Drsová, PR a advertising manažerka, Avon

Magdaléna Drsová nastupuje na pozici PR a advertising manažerky pro ČR a SR ve společnosti Avon. Na starosti bude mít korporátní, produktové a filantropní PR a reklamu pro ČR a SR. Bude úzce spolupracovat i v regionu jihovýchodní Evropy. Ve funkci střídá Michala Borce, který byl jmenován do funkce senior managera, PR, advertising a internal communications pro východní Evropu se sídlem v Moskvě.

Informace o personálních změnách zasílejte na [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.