Pepsi dostane novou tvář

2. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Produkty značky Pepsi budou od začátku roku 2010 procházet postupným rebrandingem. Kdy přesně PepsiCo začne s komunikací nového loga, společnost zatím nechtěla zveřejnit. Marketingové oddělení pouze uvedlo, že se tak stane v prvním kvartálu příštího roku. Změnu loga bude provázet také masivní kampaň, s kterou společnost přijde teprve tehdy, až bude značná část produktů přebrandována. PepsiCo oznámila modernizaci loga (po více než dvaceti letech) v říjnu roku 2008, kdy odkryla návrhy sady log z dílny agentury Arnell Group. Nový design dostanou také lahve a etikety produktů. Pozměněné logo má podle návrhářů agentury připomínat úsměv, proto byl v logu rozšířen bílý pruh. Ten by se měl v červeno-bílo-modrém logu měnit (rozšiřovat či zužovat) v závislosti na produktu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.