Ostrava chce do vzduchu

16. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ostravský magistrát plánuje propagovat město v letovém provozu. Proto hledá agenturu pro zajištění polepu letadla a distribuci časopisu Metropolitane Magazine Ostrava na jeho palubě. Uzávěrka výběrového řízení je 1. 12. Propagaci plánuje i Moravsko-slezský kraj, který nyní tendruje publishera pro své propagační publikace. Uzávěrka soutěže o zakázku v hodnotě 6,6 mil. Kč je 4. 1.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.