Obchody už zdobí vánočně

2. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Maloobchodní řetězce letos opět pečlivě zvažovaly, kdy spustit ty skutečné Vánoce na prodejnách. 28. října se do vánočního převlékly všechny prodejny Albert. Na rozdíl od let minulých bude jejich vánoční komunikace shodná ve všech supermarketech i hypermarketech Albert. POS materiály jsou v letošním roce laděné do modra. Pozadí je tvořeno pohádkovými zimními motivy, na vizuálech dominují andílci plnící přání. Stejné motivy se pak postupně objeví v letácích, webu i Albert Magazínu. Tesco, které již zahájilo ATL vánoční kampaň, bude zdobit obchody POS postupně až do konce listopadu. Vánočně začal zdobit i Globus, Spar vyzdobí své obchody 11. listopadu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.