Maloobchodní řetězce letos opět pečlivě zvažovaly, kdy spustit ty skutečné Vánoce na prodejnách. 28. října se do vánočního převlékly všechny prodejny Albert. Na rozdíl od let minulých bude jejich vánoční komunikace shodná ve všech supermarketech i hypermarketech Albert. POS materiály jsou v letošním roce laděné do modra. Pozadí je tvořeno pohádkovými zimními motivy, na vizuálech dominují andílci plnící přání. Stejné motivy se pak postupně objeví v letácích, webu i Albert Magazínu. Tesco, které již zahájilo ATL vánoční kampaň, bude zdobit obchody POS postupně až do konce listopadu. Vánočně začal zdobit i Globus, Spar vyzdobí své obchody 11. listopadu.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).