O2 startuje další ročník hokejové promotion

16. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Soutěž Telefóniky O2 navazující na loňské „místo na střídačce“ začala 15. 11. s novou grafikou a částečně i mechanikou od Mather Activation. Promotýmy v hokejové výstroji budou 56 dní sbírat kontakty a registrovat soutěžící na hokejových zápasech. 14 lidí, kteří nejlépe odhadnou počet diváků na zápase , se utká ve finále přímo na ledě o vůz Seat. Podpora je na webech O2 a v Deníku.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.