Nutricia má DM a instore na Hami mlíčko s kaší

30. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nutricia spustila DM a in-store kampaň na podporu nového produktu Hami mlíčko s kaší. Direct mail komunikující slevy byl rozeslán 46 tisícům rodičů. Ostatní potenciální zákaznice oslovuje in-store kampaň pomocí woblerů a dalších slevových kuponů distribuovaných u výrobků na regálech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení