Na shortlistu EEA je 5 agentur

30. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na shortlist třetího ročníku soutěže European Excellence Award (EEA) 2009 pro nejlepší evropské PR projekty postoupilo celkem 5 českých agentur. Kampaní Jezdit bez povinného ručení je hazard! (klient Česká kancelář pojistitelů) zaujala Native PR, Šrotonátorem (Asekol) Ogilvy PR, Dobrodružstvím holuba Emila (Bell School) agentura Donath-Burson-Marsteller, Nejlepšími 21 procházkami se psem (Hill’s Pet Nutrition) Euro RSCG PR. V kategorii výročních zpráv bojuje B.I.G. Prague (klientem je Skupina PPF). Výsledky budou vyhlášeny 10. prosince ve Vídni.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.