MEC očekává pokles investic

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální agentura Mediaedge:cia (MEC) odhaduje, že v příštím roce bude na českém trhu pokračovat pokles reklamních výdajů do médií, a to ve výši 6 %. Pro letošní rok pak agentura odhaduje meziroční snížení investic o 14 %, řekl na konferenci Forum Media ředitel výzkumu MEC Tomáš Bičík (na obrázku). Z hlediska jednotlivých mediatypů se mají v roce 2010 podle predikce MEC nejcitelněji snížit investice do outdooru (-14 %), rádií (-13 %) a tisku (-12 %). Pokles TV je v roce 2010 odhadován na -4,8 %, růst má jedině internet (+2,2 %).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení