Lifestyle pro marketéry

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

S vlastním lifestyle suplementem zaměřeným na reklamní a mediální branži přišel nejprodávanější německý týdeník o komunikaci Werben & Verkaufen. V titulu s názvem W&V Society mají být vidět hlavně přední lidé z oboru a jejich životní styl. První číslo začíná testem smartphonů či reportáží o strategickém plánovači, který je zároveň šampionem v plavání. Mezi prvními inzerenty je výrobce zavazadel Titan, Lufthansa, šampon na vlasy Syoss a Letiště Mnichov.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.