Lidl a Mather se nedohodly, řetězec má agentur více

23. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ačkoli tendr na kreativní agenturu obchodního řetězce Lidl, který se uskutečnil koncem září, skončil vítězstvím pro Mather, agentura se nakonec s Lidlem nedohodla na podmínkách spolupráce. Společnost nyní spolupracuje s několika agenturami a některé reklamy adaptuje z Polska. Podle informací M&M by měl řetězec v příštím roce také upravovat positioning značky. Od tohoto týdne zároveň startuje měsíční soutěž. Každý den mohou zákazníci soutěžit o pět pětiminutových nákupů zdarma a tři roční nákupy v řetězci. Soutěž podporují aktuální letáky a on-line.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.