Lemonade zapojuje, co může

30. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Lemonade pořádá víceúčelovou promoakci. Spojuje v ní propagaci dvou svých klientů – značek Nutricare (stravovací program) a Flowin (cvičební pomůcka) a zároveň i sebe sama. V soutěži, kdo zhubne dříve, totiž zápolí dva její zaměstnanci – Libor Korman, kreativní ředitel, a Andrej Mazurov, DTP operátor. Soutěží o to, kdo zhubne víc. Průběh sázky, která je gró kampaně, lze sledovat na webových stránkách hubnionline.cz a na Facebooku. Akci možná v průběhu zadavatelé podpoří drobně i v outdooru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.