Kellogg opustil JWT

16. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Většinu z globální reklamní zakázky cereálních produktů firmy Kellogg bude dělat už jen agentura Leo Burnett. Kellogg na ni dosud využíval i JWT. Zkonsolidování se odehrálo po interním výběrovém řízení, odchod Kelloggu od JWT se týká trhů Evropy, Severní a Latinské Ameriky, nikoli regionů Asie a Pacifiku. Objem nově přesunuté zakázky se odhaduje na 300 až 400 milionů liber. K centralizaci, podobně jako u jiných značek v současnosti, vedla Kellogg potřeba mít v daných regionech konzistentní komunikaci.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení