Jak se letos proměnilo souhrnné pořadí Effie?

23. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Letošní Effie relativně zásadně pohnula s celkovým žebříčkem oceněných zadavatelů – na první místo totiž poskočil Microsoft, vystřídal Českou pojišťovnu a Telefónicu O2. Další přední místa však zůstala více méně beze změn, velkou většinu oceněných v letošním žebříčku tvoří nováčci (Danone, Müller, Stavební spořitelna České spořitelny, Aukro, RWE Transgas).

V souhrnném agenturním žebříčku moc změn není. Navzdory tomu, že Mark/BBDO letos dostala čtyři ceny (tři zlaté a jeden bronz), stále s náskokem deseti bodů vede Euro RSCG, jemuž se v Effie konstatně daří od jejího počátku. Jediná výraznější změna v žebříčku nastala na čtvrté příčce, kterou nově obsadil Wunderman, vyměnil si místo s nyní pátou agenturou Mather Communications. Do žebříčku s bronzovou Effie letos přibyla druhý rok fungující agentura Konektor.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.