Ikea cílí v nových oblastech

23. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Obchodní řetězec Ikea začal letošní Vánoce komunikovat v nových spádových oblastech. "Svou komunikaci jsme rozšířili do míst, u kterých se dojezdovost do našich obchodů pohybuje do 45 minut," uvedla marketingová manažerka Kateřina Krobová. Ikea komunikační strategii změnila na základě průzkumu na pokladnách, na kterých zjišťovala, odkud její zákazníci dojíždí. Řetězec zkouší také nová média. Tyto Vánoce proto komunikaci poprvé obohatil o citylighty a bigboardy i ve městech Hradec Králové, Liberec, Kolín, Plzeň, Kladno a Slaný.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení