Hachette míří na manažerky

30. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 připravilo nový projekt pro cílovou skupinu žen pracujících ve vyšších manažerských pozicích, a to pod názvem Marianne VIP. Na rozdíl od zavedeného měsíčníku Marianne je nový titul distribuován cíleně bezplatným zasíláním na vybrané adresy čtenářek. Marianne VIP vyšla v tištěném nákladu necelých 8 tis. výtisků. Pro rok 2010 je periodicita Marianne VIP stanovena dvakrát ročně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.