Gambrinus poletí do Egypta

2. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Plzeňský Prazdroj v listopadu navazuje na soutěž "Vezmi kámoše na baráG" a spouští nové promo na Gambrinus, tentokrát s off-trade mechanikou soutěžních kódů pod víčky promo lahví. Akci opět zajišťuje Draft Prague. Gambrinus vypraví letecký speciál s výherci a jejich kamarády na týdenní zájezd do Egypta. Mediální podporu bude mít akce tentokrát v rozhlase a hlavně v místě prodeje (design multipacků, etiket, víček).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.