Fever Tree debutuje

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Fever Tree, řada míchaných nápojů, které obsahují pouze přírodní ingredience, přichází se svojí první marketingovou kampaní. Ta poběží od 7. listopadu do konce roku v tisku, autorem kreativy je britská reklamní agentura Brave. Kampaň je založená na komunikaci přídavných látek, které obsahují konkurenční nápoje.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.