Electro World má vánoce

23. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Electro World spustil předvánoční kampaň s cílem odlišit se od konkurentů hravou grafikou a animačně atraktivní technikou ve formě diorámy. Ústředním motivem TV spotu, který ve třech verzích poběží až do ledna 2010, je Electro World kniha splněných přání. Kreativní návrh vytvořila marketingová agentura Sen, spot režíroval David Súkup (Fimfárum: Do třetice všeho dobrého, r. 2010). Produkci zajistila agentura Eallin Animation. Součástí kampaně je i nasazení rádio spotů a tisková inzerce.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.