DOOH výrazně poroste

9. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle výzkumu společnosti BIA/Kelsey čeká v USA digitální outdoor významný nárůst v oblasti reklamy. Investice do DOOH by se měly zvýšit ze současných 2,2 mld. dolarů na 3,7 mld. dolarů v roce 2013, což představuje průměrný roční růst kolem 13,5 %. Investice do DOOH se navýší desetkrát více než klasický outdoor, kde by měly za stejnou dobu dosáhnout 4,6 mld. dolarů oproti současným 4,4 mld. dolarů. Klasický outdoor tak v průměru poroste jen o 1,4 %. Nevýhodou DOOH oproti klasickému outdooru ale zůstává nejednotnost formátů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.