Velké množství výběrových řízení na mediální agenturu, které provází letošní rok, má za následek také rozšiřování aukcí používaných v mediálních tendrech. Spočívají v tom, že mediální agentury ve stanovený čas předkládají na internetu pouze cenové nabídky a okamžitě dostávají zpětnou reakci, nakolik je tato nabídka pro klienta "výhodná". Pokud chce agentura zůstat ve hře, musí v případě negativní reakce nabídnout výhodnější cenu. Agentury navíc vidí nabídky svých konkurentů, resp. vědí, zda je jimi nabízená cena nižší, nebo vyšší než konkurenční. Aukce většinou používají zahraniční klienti, v Česku byla aukce uplatněna například v mediálním tendru společnosti Reckitt Benckiser, jehož výsledek však ještě není znám.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?