ABB tendruje grafiku

16. 11. 2009 06:11

autor:

ABB

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost ABB, působící v oblasti energetiky a automatizace, má výběrové řízení na dodavatele kreativy, designu a tiskové produkce. Tím jí dosud byla tiskárna Pratr. ABB oslovila osm agentur, tendru se nyní účastní agentury Inpress, Oldwarhouse, Rema 93, Z Studio, tiskárna Macík a stávající Pratr. Tendr je dvoukolový, skončit má do konce listopadu. Vítěz bude zajišťovat výrobu interního čtvrtletníku, grafické práce a tisk korporátních materiálů, inzertní layouty a POS materiály.

-han-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.