Výročí slaví už i Intersport. Je s ním víc než dvacátý

12. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ke společnostem, které letos upozorňují na výročí, se připojil Intersport. Představil v ČR nabídku speciálních slev k příležitosti 40. výročí od vzniku firmy – 40 produktů prodává se slevou 40 %. Podle výzkumu časopisu Werben & Verkaufen mají sice apely na výročí příznivý vliv na prodeje, v současné době je jich ale v kampaních přehnaně mnoho. V ČR slaví letos výročí v reklamě více než 20 firem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.