Viscom 2009 – jen malý pokles zájmu vystavovatelů

1. 10. 2009 16:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Podle informací pořadatelů se oproti poslednímu ročníku nepatrně snížil počet vystavovatelů – z 320 na 310. Takto nízký pokles zájmu vystavujících firem se v současné době dá pokládat za úspěch. Mezi návštěvníky podle údajů pořadatele převažují odborníci z oblasti signmakingu a reklamních agentur.

Výstava se koná ve dvou rozlehlých halách Düsseldorfského výstaviště. Plocha se stánky nepůsobí nijak stísněně – návštěvníci mohou mezi stánky volně procházet bez nepříjemných davových pocitů.

Vystavovatelé tvoří pestrou směs německých firem a prodejců a renomovaných světových výrobců technologií a materiálů – velkou prezentaci zde má například společnost Mimaki, Roland, Mutoh, HP, Océ či Neschnen. Mnoho strojů lze samozřejmě vidět „naživo" v chodu, jak je tomu na podobných akcích zvykem. Neformálním centrem česko-slovenské signmakingové komunity a novinářů se stal stánek společnosti M.I.P. Group, která zde prezentuje hlavně svůj veletrh Reklama, polygraf.

O vystavovaných novinkách se vás pokusíme informovat – rozhodně je zde na co se dívat. Například společnost HP uvádí na trh nový tiskový stroj využívající latexovou technologii, svou „masivní přítomnost" na viscomu avizoval také Mutoh, nové materiály prezentuje Neschen.

Doprovodný program je věnován hlavně oboru Digital Signage, mnoho workshopů nabídne také doprovodná akce s názvem Industrial Inkjet Meets Materials. Součástí této show, která probíhá přímo uprostřed jedné z výstavních hal, je demonstrace ink-jetového tisku na 150 různých materiálů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.