Velkopopovický kozel soutěží na téma sklářství

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Plzeňský Prazdroj spustil minulý týden kampaň upozorňující na spotřebitelskou soutěž Velkopopovického Kozla. Ta potrvá do 6. listopadu. Kampaň běží intenzivně zejména v jejích prvních třech týdnech – v TV, rádiu (Blaník, Impuls) a in-store včetně soutěžního balení piva (etikety, multipacky). V blízkosti diskontních prodejen upozorňují na soutěž o 50 000 rohatých půllitrů a 20 sklářských víkendů billboardy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.